czwartek, 19 września 2013

Chapter 16


"Cholerna bezsilność, gdy mimo szczerych chęci nie możemy zrobić nic, by było jak dawniej"

Niall POV

Cholera!
-Ams, kochanie! - podbiegłem do jej poranionego ciała. - Dzwońcie po karetkę.
Odwróciłem się do Matt'a i Billy'ego, ale ten drugi już zniknął.
-Bill poszedł po samochód. Zaraz jedziemy do szpitala. - odparł Matt i delikatnie zaczął odgarniać odłamki szkła i drewna z ciała dziewczyny. - Pojedziesz ze mną? - zapytał.
Choć wiem, że wyczytał z wyrazu mojej twarzy to dla potwierdzenia kiwnąłem głową.
Zauważyłem na nadgarstku Amy podłużne rany cięte. boże dlaczego nie zwróciłem na to wcześniej uwagi. Jestem deblilem, bo nie umiem zaopiekować się osobą, którą kocham.
Matt opatrywał jej rany a ja nie byłem w stanie nawet się ruszyć. Delikatnie gładziłem Amy po policzku i ścisnąłem jej nadgarstek świeżym ręcznikiem.
-Już możecie jechać. - do łazienki wpadł Billy. - zostanę z chłopcami.
-Później im wszystko wytłumaczę. - powiedział Matt.
-Masz rację. Teraz najważniejsza jest Amy.

Matt POV

Wsiadłem do samochodu a Niall przytulił do siebie drżące ciało Amy. We wstecznym lusterku widziałem łzy w oczach chłopaka.
-Wszystko będzie z nią w porządku. - oznajmiłem blondynowi.
-Mam nadzieję. - powiedział cicho. - Nie mogę jej stracić, bo dopiero ją odzyskałem.
-Wszystko będzie dobrze. Jestem tego pewny.

Siedzieliśmy w szpitalnej poczekalni. Znaczy ja siedziałem i na bieżąco pisałem sms'y do Billy'ego a Niall przechadzał się po wąskim korytarzu
-Ile może trwać ten zabieg? - zapytał zestresowany. - Czy to wiele, powiedzieć tym pielęgniarkom, że z Ams jest wszystko okay? Po coś one tutaj są. - Niall drżał ze zmęczenia i strachu.
Widziałem jak z bezradności opadały mu ręce.
-Zaraz ktoś przyjdzie i powie nam co z Amy. Na pewno.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Wypadek w łazience wszystko zmienił. Niall jest załamany tym co się dzieje z Ams i wie, że nie jest w stanie jej pomóc. 
A Wy kochani co sądzicie o tym co napisałam?!?
Tylko szczerze. ^^

Buziaki xxx

6 komentarzy:

  1. Ja pierdziele to jest jdhdhqvjxaj *-* No kurde nie umiem sie wysłowić xD / ZakreconaaMuahh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może podrzucić słownik ^^ i przydam się na coś ^^

      Usuń
  2. No weź normalnie płakać mi się chce jak to czytam, biedny Niall kompletnie się załamał :( ale wierzę że będzie dobrze;) kocham Cię<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda osoba mająca uczucia by płakała :* i się załamała... ale Ty nie płacz ^^

      Usuń
  3. Jak zawsze cuuudny :-) Czekam na następny .xD
    @KingSton_xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekaj, czekaj... teraz to ja mam sporo problemów i nieprędko dodam rozdział ;( przepraszam. :*

      Usuń