piątek, 13 września 2013

Chapter 14


SCENY 18+ (CHOCIAŻ I TAK WIEM, ŻE PRZECZYTACIE ZBOCZUSZKI ^^)

SCENA 18+ ODNOSI SIĘ DO PARY HOMOSEKSUALNEJ, WIĘC NIE MUSICIE JEJ CZYTAĆ.

"When I fall in love it will be forever..."

Matt POV

Podszedłem do łóżka i delikatnie położyłem się na Billy'm.
-Ah uwielbiam jak mnie tak budzisz... - wymruczał mi do ucha. Poczułem jego zęby na mojej szyi.
-Młodzi mogą już nie spać. -powiedziałem. Obrysowałem językiem jego obojczyk.
-To mnie nie kuś.
-Może lubię. - przesunąłem ręce w dół po jego klatce piersiowej. Prześcieradło zsunęło się ukazując jego nagi brzuch. Przygryzłem wargę patrząc w jego oczy.
-Uh... Mattie
-Proszę. - powiedziałem zsuwając prześcieradło. Patrzyłem na jego piękne ciało oblizując językiem swoje wargi.
Zbliżyłem głowę i ustami musnąłem czubek jego penisa. Bill drgnął. Był to dla mnie znak. Wsunąłem jego fallusa do ust i zassałem przy czym dłońmi pieściłem jego jądra.
-Mattie... - wyjęczał.
Językiem obrysowywałem całą jego długość. Ssałem go ruszając głową w przód i tył zwiększając tępo obciągania. Jego penis dotykał tyłu mojego gardła. Kochałem sprawiać Billy'emu przyjemność. I wiedziałem, że uwielbia szybkie i mocne ruchy.
-Mattie zaraz... uh doj..dę. - Billy sapał i czułem jak jego ciało napięło się.
Z jego gardła wyszedł dziwny dźwięk i spuścił mi się w usta. Wylizałem go do ostatniej kropelki i podniosłem wzrok. Dopiero teraz zobaczyłem, że Billy wplątał swoje palce w moje włosy.
-Jesteś niesamowity. - powiedział Bill. Jego oddech się powoli uspokajał.
Przyciągnął mnie do siebie i pocałował.
-Kocham Cię Mattie.
-Ja kocham Cię bardziej Billy.

Niall POV

Obudziłem się, gdy poczułem jak Amy podnosi się ze mnie.
-Ams... - zacząłem.
-Śpij Niall. - odpowiedziała Amy i zamknęła się w łazience.
Widziałem wyrzuty sumienia i coś jeszcze w jej wzroku. Żałowała tego, że zasnęła w moich ramionach. Nadal mnie nienawidzi.
Zebrałem swoje buty i bluzę i poszedłem do swojego pokoju. Musiałem być sam.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

ROZDZIAŁ POPRAWIONY PRZEPRASZAM ZA BŁĄD, ALE DODAWAŁAM Z TELEFONU

Zszokowałam Was tym co napisałam, prawda?!? ;) To była taka pierwsza moja sex historia i wiem, że ją spierdoliłam, więc nie krzyczcie. :P

Buziaczki xxx

12 komentarzy:

  1. o co chodzi z

    ? xd
    #lmi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już poprawiłam ^^ małe błędy html'a :) przepraszam ^^

      Usuń
  2. Ja wiem że się nigdy nie zawiodę bo kocham to co piszesz i kocham Ciebie bardzo mocno! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dziękuję za tak miłe słowa *-* jesteś nieziemska <3

      Usuń
    2. Jestem po prostu szczera Kochanie<3 uwielbiam to że poprzez krótkie rozdziały trzymasz czytelnika w ciągłym napięciu. Uwielbiam samą, pełną ciekawych wątków fabułę i słownictwo jakiego używasz. Tak samo kocham Ciebie! Jesteś niezwykle inteligentną ale i ciepłą i uroczą osobą<3

      Usuń
    3. Rumienię się jak piwonia w maju ^^ Ty jesteś urocza, niesamowita a przede wszystkim inteligentna, kochająca i wspoczująca *-* takich ludzi jak Ty na świecie powinno być więcej :* Czekam na ciąg dalszy Twojego opowiadania Kochanie :*

      Usuń
    4. Teraz to ja powinnam się zarumienić<3 obiecuję wkrótce coś dodać;)a Ty nie przestawaj pisać! Zrób to dla mnie<3

      Usuń
  3. Wow! Jestem pod wrażeniem ;D Świetny jest! Prosze nie przerywaj pisania. Jesteś cudowna, uwielbiam twoje opowiadanie <3 Loove!
    @KingSton_xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozytywne wrażenia?!? :) chyba po perspektywie Matt'a ^^ na razie nie przestanę pisać, ale nie uważam się za cudowną :*

      Usuń
  4. cudooownyyyyy ojgdryiovbxe445 kocham cię <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe co dla Ciebie było cudowne ^^ też Cię kocham :*

      Usuń