środa, 11 września 2013

Chapter 13

"Can you love me again"*

Amy POV

Zaczęłam się budzić. Czułam pod sobą delikatnie unoszące się ciało. Ostrożnie podniosłam głowę z ciepłej klatki piersiowej blondyna. Przypomniało mi się jedno z piękniejszych wspomnień z mojego życia.

*~*~*~*~*~*~*

Wróciłam właśnie z długiego spaceru z Niall'em. Lekko zmokliśmy, więc chłopak pojechał do siebie się przebrać.
Rodzice pojechali na weekend do znajomych a ja postanowiłam, żeby Niall nocował u mnie, bo nie chciałam być sama.
Drzwi mojego pokoju uchyliły się gdy właśnie ściągałam przemoczoną koszulkę.
-Nialler możesz pukać? - zapytałam ze śmiechem.
-Ja nie patrzę. - odparł chłopak zakrywając oczy dłońmi.
Dobrze wiem, że podgladał. Porwałam pierwszą lepszą koszulkę i nałożyłam na siebie.
-Już możesz patrzeć.
Niall podszedł do mnie i objął mnie ramionami od tyłu.
-Masz coś w kieszeni czy cieszysz się na mój widok? - zapytałam śmiejąc się jak głupia.
-Na twój widok cieszę się zawsze. - wyszeptał muskając wargami moją szyję, ucho.
Zadrżałam, ale wcale nie było mi zimno.
-Nialler...
-Uwielbiam jak do mnie tak mówisz. - dłonie chłopaka zacisnęły się na moich biodrach.
Odwróciłam się od niego twarzą. Nachylił się nade mną i delikatnie dotknął swoimi wargami moich.

*~*~*~*~*~*~*

Poczułam jak ramiona Niall'a owijają się wokół mojego ciała. Ta czynność wybiła mnie z zamyślenia. Spojrzałam na twarz blondyna, na której widniał delikatny uśmiech, który tak bardzo kochałam. Wtuliłam się w niego i zamknęłam oczy.

Niall POV

Otworzyłem oczy i nie mogłem uwierzyć w to co widzę. Amy leżała wtulona w moje ramiona. Poczułem się jak w domu. Zrozumiałem, że zrobię wszystko co będę musiał aby jakoś ją odzyskać. I wtedy będę już szczęśliwy.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

*Love Me Again - John Newman

Huehuehue ^^ ale wprowadzam zagmatwaną fabułę. I dodatkowo te wspomienia Amy będą się pojawiły w prawie każdym rozdziale.
Jak Wam się podoba rozdział?!? ;)
Czekam na komentarze :p

Buziaczki xxx

4 komentarze:

  1. Fajnie, że pomiędzy teraźniejszą fabułę wplatasz retrospekcje Amy;)I ten Niall.. Kurczę, musi być taki uroczy? Jeszcze się w nim zakocham haha ;D czekam na nexta Dziubku <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niall jest kochany i wiem, że go kurdę idealizuję ( jak to mówi sorka N. sakralizujesz go ), ale nie mogę się powstrzymać. *-* chciałabym takiego Niall'a ^^ a rozdział pojawi się najprawdopodobniej już jutro ;)

      Usuń
  2. BDUS9AOWENAAGH8E9WAJAB OE0WKABAAAI *_____________* JEZUUUUU JDUW9IAOASNXUCIV <3333333333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty znów mówisz do mnie językiem Tumbrl'a ^^ cieszę się, że Ci się podoba :3

      Usuń