wtorek, 4 lutego 2014

Chapter 23

"Przeznaczenie posłało Cię dokładnie tam, gdzie miałeś się znaleźć."

Niall POV

Nigdy więcej nie wypiję ani kropelki wódki. Głowa pulsowała mi teraz jakby ktoś uderzał w nią tępym narzędziem. Nie miałem nawet siły otworzyć oczu.
-Nadal się nie obudził?!? - usłyszałem donośny i zbyt głośny głos Matt'a.
Zmarszczyłem czoło, gdy jego słowa odbijały się w mojej głowie.
-No po takiej ilości alkoholu... - wyszeptała Ams. - Jak wstanie to będzie miał porządnego kaca.
-Takie są skutki picia wódki.
Nie wytrzymałem już jego krzyku.
-To była whisky... - wychrypiałem.
-Nieźle zabalowałeś. - zaśmiał się Matt.
-Niall napij się wody. - Amy podała mi butelkę z życiodajnym napojem. - I popij te tabletki.
Wziąłem od niej to i spojrzałem z wdzięcznością.
-Jesteś kochana.
-Wiem. - odpowiedziała i uśmiechnęła się do mnie ciepło.

Matt POV

Zacząłem się wycofywać z pokoju, gdy zobaczyłem, że Amy z Niall'em zaczęli normalnie rozmawiać.
-Jesteś kochana. - usłyszałem jak Niall wyszeptał te słowa do brunetki.
-Wiem.
Uśmiechnięty opuściłem pomieszczenie i wpadłem na Bill'a z Josh'em na reku.
-Skoro jesteś już wolny i taki radosny to zajmij się tym potworkiem a ja złapię Gary'ego.
Kątem oka zobaczyłem, że Bill też jest zadowolony po tym co zobaczył w pokoju Blondyna.
-Zaczyna się układać Misiaku. - złapałem brzdąca i zacząłem delikatnie podrzucać go do góry.

Zayn POV

Wstałem wkurwiony na Louis'a i cały świat dookoła. Poczułem jak obok jakieś nagie ciało ociera się o mój bok.
Kolejna.
-Wstałeś już Zayn?!? - zapytała cycasta.
-Mhmmm.
-Mam ochotę na Ciebie. - wymruczała mi do ucha wtulając się w mój bok.
-To mi obciągnił. - złapałem ją za włosy i przyciągnąłem do mojego brzucha.
Wyobrażałem sobie, że zamiast tej cizi robi to Amy. Nie ważne, że Niall ją kocha. Teraz to nie ma najmniejszego sensu.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Hahaha, ale się porobiło ^^
Zayn zachowuje się jak cholerny bipolarny dupek, ale na szczęście Niall i Amy zaczynają ze sobą chyba normalnie rozmawiać ^^

Podkreślę, że bardzo cieszę się jak widzę choć kilka miłych komentarzy pod rozdziałem ^^
Dziękuję <3

Lots of love ^^

4 komentarze:

  1. Omg, się porobiło :D Czekam na kolejny rozdział :D

    http://fanfiction-on-harry-styles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się spodobają kolejne rozdziały ^^ postaram się dodać kolejny gdzieś tak we wtorek :D

      Usuń
  2. mmm, seksiasta końcówka ^^ haha. fajnie fajnie, w końcu Niamy (albo Amiall, hahahahahaha) się dogadują! Nareszcie!
    NEXT NEXT NEXT PLEASE.

    OdpowiedzUsuń