środa, 8 stycznia 2014

Chapter 20

WAŻNE OGŁOSZENIE!!!

Wiem, że niewiele osób czyta to opowiadanie i tak naprawdę na palcach jednej ręki mogę policzyć kto cieszy się z nowej notki. Bardzo mi jest smutno, gdy piszę rozdział a 2-3 osoby napiszą mi komentarz...
Cóż takie jest życie i najwyraźniej na więcej nie zasługuję.
Zastanowię się co dalej z tym robić.

KONIEC OGŁOSZENIA!!!

"Po co mi kilku fałszywych przyjaciół, gdy mogę mieć jednego prawdziwego..."

Amy POV

No nie powiem Zayn jest przystojny. I ma taki błysk w oku jak się uśmiecha. Willy stał i patrzył się na chłopaka jak w obrazek.
-Jeśteś źłym panem, któlych łapie tatuź i zamyka w wienzieniu? - spytał się Zayn'a.
Roześmiałam się a brunet popatrzył na mnie jak na umysłowo chorą.
-Wejdz i poczekaj na Niall'a. Nie wiem kiedy wróci, ale Matt mówił, że ma się zameldować o 23. - zaproponowałam otwierając szerzej drzwi.
-Nie chcę przeszkadzać i robić niepotrzebnego kłopotu.
-Ale nie robisz. Willy leć do Matt'a i powiedz, że na kolacji będzie jeszcze przyjaciel Niall'a.
Uśmiechnęłam się do Zayn'a i głową wskazałam mu, że idziemy do salonu.
-Więc skąd znasz Niall'a? - zapytałam.
-Poznałem go w Bradford jak jeszcze tam mieszkałem.
-Jesteś z Bradford? - zapytałam robiąc z siebie totalną kretynkę.
-Tak a co?
-Bo ja też pochodzę z Bradford.

Zayn POV

Wszystko szło po mojej myśli. Rozmawiałem z Amy o miejscach w Bradford, do których lubiłem chodzić. O tym jak poznałem Niall'a i Louis'a.
-Chodźcie na kolację. - zawołał ktoś z kuchnii.
-Chodź Zayn. - Amy złapała mnie za rękę i pociągnęła w stronę drzwi.
-Amelio, ale ty naprawdę jesteś śliczna. - uśmiechnąłem się do niej a ona odpowiedziała rumieńcem.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Wiem rozdział krótki, ale jutro postaram się dodać kolejny ^^

Jest już 20 rozdział. I jak Wam się Misiaki Kochane podoba?!? Co sądzicie o Zayn'ie?!? Czy Ams wybierze jego czy Niall'a?!?

Kocham wszystkich, którzy czytają tego bloga i motywują mnie do dalszej pracy. To dzięki Wam rozdziały pojawiają się tak często ;)

Buziaki xxx

6 komentarzy:

  1. Krótko, ale apdjwjfksodisidjw. Działasz mi na nerwy tą grą uczuć, normalnie niedługo wyeksploduję i nawet się nie dowiem, czy Zayn, czy Niall! NEXT! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie wszystko się kiedyś wyjasni ^^ Tylko proszę nie eksploduj, bo nie będzie miał kto czytać mojego opowiadania ^^

      Usuń
  2. Zabieram się do czytania, zapowiada się super :) xx
    @KaciaUnicorn

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech wybierze Niall'a<3
    A rozdzia świetny! Życze weny xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobał rozdział ^^ a za życzenie weny bardzo dziękuję <3

      Usuń