niedziela, 5 stycznia 2014

Chapter 19

"-Alkohol, to nie dla Ciebie... nie musisz pić by zapomnieć...
-Nic nie wiesz, więc się nie wpierdalaj w moje życie..."

Niall POV

Siedziałem na kanapie i patrzyłem jak Lou i Zayn spoglądają na mnie podczas przerw w grze.
Sączyłem już chyba 3 szklaneczkę whisky, ale nadal pamiętałem to co Ams powiedziała Matt'owi.
-Niall nie pij już więcej. - powiedział Lou.
-Nie będziesz mi mówił co mam robić w życiu. - odparłem niezbyt przyjemnie.
-Co się stało? - zapytał głupio Zayn.
-Kurwa chce o mnie zapomnieć...
-Ale kto Niall? - głos Malik'a dochodził jakby z oddali.
-Amy a kto inny.
-A co ona robi w Londynie? - Pasiasty dołączył się do konwersji.
-Mieszka, razem ze mną u Matt'a. Ja pierdolę.

Zayn POV

Kochana Amy Bomer mieszka w Londynie... Hmmm dobrze się składa, bo z opowieści Niall'a i ich wspólnych zdjęć wnioskuję, że niezła z niej dupa. Taaa...
-Niall idź do łóżka na górę. -powiedział Lou podnosząc blondyna do pionu. - Malik rusz swoje cztery litery i mi pomoż.
-Sorry man, ale muszę lecieć właśnie sobie coś przypomniałem.
Wypadłem na podjazd i wsiadłem do mojego auta. Plan narodził się w mojej głowie bardzo szybko i wiedziałem, że nic nie jest w stanie stanąć mi na przeszkodzie.
Jechałem do tej lepszej dzielnicy Londynu, gdzie na codzień mieszka Horan. Amy musiała już wrócić do domu, bo przecież Nialler wygadał się, że brunetka nie lubi szpitali.
W oknach paliły się światła. Jak dobrze, że są.
Zapukałem grzecznie i czekałem jak ktoś łaskawie mi otworzy.
-Dobly wiecór. - mały może 4-5 letni chłopiec otworzył drzwi. - Ćo siem stało?
-Jest Niall w domu? - zapytałem spokojnie.
-Nie ma go i nikt nie wie gdzie jest. - do rozmowy wtrącił się damski głos. Spojrzałem i stanąłem twarzą w twarz z boską Amy.
-Jestem Zayn. Przyjaciel Niall'a.

*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

Co ten Zayn kombinuje?!? Chce "zabrać" Ams Niall'owi?!? I dlaczego udaje kochającego przyjaciela?!?
Jak Wam się podoba rozdział?!? Jesteście usatysfakcjonowani?!?
Kocham Was xxx

Przepraszam Was bardzo, że dawno nie pisałam, ale mam nadzieję, że teraz już się poprawię i rozdziały będą się pojawiać w miarę reguralnie

6 komentarzy:

  1. Omg *ooooo* Chce nexta! <3

    http://fanfiction-on-harry-styles.blogspot com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cię.... Malik świnią? Nie wierzę. Skaczę jak małe dziecko z radości, bo wróciłaś do bloga! *yaaaay!* Czekam na nexta i ani mi się waż znowu nasz porzucać! Lots of love, @Lestrangelle <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ty się cieszysz ^^ Bardzo mi miło, gdy wiem, że ktoś jeszcze pamięta o tym opowiadaniu :3

      Usuń
  3. najdroższa! Xx cieszę się że powróciłaś ze swoim opowiadaniem i że je tak świetnie rozkręcasz <3 życzę Ci dużo weny kocie, kocham Cię! Xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od Ani zawsze mam słowa otuchy i naprawdę dajesz mi kopa do dalszej pracy ^^ Też Cię kocham Skarbie i biorę się dalej za pisanie <3

      Usuń